پدر و پسر

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

ساخت دیوار حائل میان کردستان و ترکیه آغاز می‌شود

بازدید: 234

ساخت دیوار حائل میان کردستان و ترکیه آغاز می‌شود

  • ساخت دیوار حائل میان کردستان و ترکیه آغاز می‌شود

    منابع دولتی در ترکیه می‌گویند این کشور از ماه اکتبر یا نوامبر ۲۰۱۷ ساخت دیوار بتنی میان ترکیه و عراق را آغاز می‌کند.

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آن که ترکیه در ماه ژوئن اعلام کرد کار دیوارکشی میان این کشور و مرزهای سوریه تقریبا رو به اتمام است، هم اکنون ایجاد دیوار بتنی میان خود و ایران را آغاز کرده است.

    منابع دولتی در ترکیه می‌گویند در چند ماه آینده کار ساخت سومین دیوار امنیتی میان ترکیه و کشورهای همسایه آغاز می‌شود. قرار است سومین دیوار امنیتی ترکیه با همسایگانش، در شمال عراق صورت ساخته شود.

    به نوشته خبرگزاری «کردپرس»، این منابع می‌گویند، برنامه دیوارکشی میان ترکیه و عراق یا به صورت دقیق‌تر میان ترکیه و منطقه کردستان در حال انجام است و دولت برنامه عملی دیوارکشی میان ترکیه و عراق را از ماه اکتبر یا نوامبر ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد.

    خبرگزاری «شین هوا» به نقل از مقامات دولتی ترکیه نوشت: ایجاد دیوار حائل در مرزهای ترکیه و سوریه موفقیت آمیز بوده و میزان تهدیدهای امنیتی علیه این کشور کاهش یافته است. به همین دلیل، این کشور به دلیل آنچه جلوگیری از تردد نیروهای پ‌ک‌ک یا فعالیتهای قاچاق نامیده، اقدام به ایجاد دیوار حائل میان خود و ایران نموده و ظاهرا به منظور کاهش حملات پ‌ک‌ک در شمال منطقه کردستان و نفوذ آن‌ها به مناطق جنوب شرقی ترکیه، قصد دارد دیوار سیمانی دیگری بسازد.

    «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، ژانویه گذشته بدون اشاره به زمان اجرای این پروژه، از ایجاد دیوار بتنی میان ترکیه و عراق خبر داده بود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:51 منتشر شده است
نظرات()

ظرفیت نگهداری معتادان خیابانی پایتخت اضافه شد

بازدید: 243

ظرفیت نگهداری معتادان خیابانی پایتخت اضافه شد

  • ظرفیت نگهداری معتادان خیابانی پایتخت اضافه شد

    صبح امروز رئیس دفتر رئیس جمهور به همراه قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، فاز سوم مرکز ماده ۱۶ اخوان در استان تهران را افتتاح کردند.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز فاز 3 مرکز نگهداری و درمان اخوان با حضور علی مویدی،‌ قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور افتتاح شد.

    مرکز اخوان ملارد جزو 4 مرکز ماده 16 استان تهران است که در اواسط تیرماه سال 92 با حضور وزیر کشور با ظرفیت نگهداری 40 معتاد خیابانی افتتاح شد و قرار است فاز 3 و 4 این مرکز به مهارت آموزی معتادان بهبود یافته اختصاص یابد. این در حالی است که به گفته دبیر پیشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، 8 کارآفرین در غرب استان تهران فرصت اشتغال برای بهبود یافتگان این مرکز را فراهم کرده بودند که طی قرارداد منعقد شده با این کارآفرینان، هر یک از این کارآفرینان برای جذب هر معتاد حداکثر 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

    این مرکز در زمینی به مساحت 17 هکتار بنا شده و از نظر وسعت و ظرفیت پذیرش بزرگترین و اولین مرکز درمان و نگهداری معتادان بی خانمان محسوب می‌شود.

    مراکز درمان ماده 16، مراکز درمان معتادان متجاهری است که با دستور مقام قضایی برای مدت یک تا سه ماه در مراکز دولتی و مجاز درمان و کاهش آسیب نگهداری می‌شوند و مدت نگهداری این معتادان برای یک دوره دیگر سه ماهه نیز قابل تمدید است.

    انتهای پیام/

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:27 منتشر شده است
نظرات()

آغاز همکاری جدید و پایان مناقشه 32ساله با نصب تابلوی مشترک پردیس دانشگاه

بازدید: 226

آغاز همکاری جدید و پایان مناقشه 32ساله با نصب تابلوی مشترک پردیس دانشگاه

  • آغاز همکاری جدید و پایان مناقشه 32ساله با نصب تابلوی مشترک پردیس دانشگاه

    پایان مناقشه 32 ساله و فصل جدید همکاری‌های دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد با نصب تابلوی جدید پردیس دانشگاه، آغاز شد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد،پنجشنبه 19 مردادماه 96 تابلوی جدید پردیس دانشگاه را که منقش به نام و نشان دو دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد در فلک پارک ملت این شهر نصب شد.

    در سال 1364 و در پی تصویب قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رشته‌های پزشکی از وزارت فرهنگ و آموزش عالی جدا شد و به وزارتخانه جدید منتقل گردید. پیامد این رویداد در مشهد نیز تفکیک دو دانشگاه فردوسی مشهد و علوم پزشکی از یکدیگر بود که می‌بایست با تفکیک زمین‌ها، ساختمان‌ها، کارکنان، اساتید و دانشجویان همراه می‌شد؛ اتفاقی که در آن سال با مدیریت و نظارت دکتر حبیبی، وزیر وقت دادگستری، روی کاغذ انجام شد، اما اجرایی شدن آن تا 32 سال بعد میسر نگردید.

    از سال 1364 به بعد همواره مسائل و تعارضات مربوط به تفکیک دو دانشگاه ادامه داشت و در بازه‌های زمانی مختلف، رؤسای هر دو دانشگاه، به نوبه خود سعی در حل و فصل این مناقشه داشتند، اما این مهم هیچ‌گاه به طور کامل میسر نشد و علی‌رغم پیشرفت‌های جزئی، اختلافات همچنان پابرجا ماند.

    این مسائل تا سال 1395 نیز ادامه یافت تا آن‌که آقایان محمد کافی و مهرابی بهار ، رؤسای دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد عزم خود را برای پایان بخشیدن به مناقشه‌ای که بیش از سه دهه ادامه یافته بود، جزم کردند.

    هر دو رئیس دانشگاه و نیز وزرای علوم و بهداشت، دکتر محمد خواجه‌حسینی را مأمور حل و فصل مناقشه نمودند و از آن زمان رایزنی‌های فشرده آغاز شد. پیگیری و بررسی اسناد، مکاتبات، قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی که از بدو تأسیس دانشگاه تا به امروز منعقد شده بود، به یافتن ریشه‌ها و روشن شدن صورت مسأله کمک کرد و پس از ماه‌ها تلاش نخستین نمود حل مناقشه بروز پیدا کرد.

    19 مردادماه 96 با نصب تابلوی مشترک پردیس دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد، پایان مناقشه‌ای 32 ساله آغاز شد که قرار است اهدافی بسیار مهم‌تر و اساسی‌تر از تغییر تابلوها و تعیین مرزهای دو دانشگاه را دنبال نماید.

    این تابلو تنها نشانه‌ای کوچک از اتفاقاتی است که در آینده نزدیک و با تشکیل شورای مشترک مدیریت پردیس رقم خواهد خورد، تا تعمیق و گسترش همکاری‌ها، استفاده از زیرساخت‌های مشترک، پیشگیری از انجام هزینه‌های موازی و اتلاف منابع ملی و محلی را میسر سازد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:22 منتشر شده است
نظرات()

ناو «جوشن» نیروی دریایی ارتش دوم شد

بازدید: 173

ناو «جوشن» نیروی دریایی ارتش دوم شد

  • ناو «جوشن» نیروی دریایی ارتش دوم شد

    ناو موشک انداز «جوشن» جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی «جام دریا» دوم شد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیات داوران مسابقات بین المللی جام دریا در جلسه نهایی نتایج این مسابقات بین المللی با حضور نمایندگان نیروی دریایی چهار کشور حاشیه خزر از جمله جمهوری اسلامی ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان را اعلام کرد.

    مسابقات بین المللی جام دریا اول تا ۱۰ اوت (برابر ۱۰ تا ۱۹ مرداد ماه) جاری با حضور ۳۰۰ تن از پرسنل نیروی دریایی و نیز در مجموع ۹ ناو به ظرفیت یک هزار تن از چهار کشور آذربایجان، روسیه، قزاقستان و نیز دو ناو جوشن و پیکان جمهوری اسلامی ایران در بندر باکو برگزار شد.

    بر اساس نتایج اعلام شده در جلسه نهایی هیات داوران ناو گ. – ۱۲۴ نیروی دریایی جمهوری آذربایجان و نیز ناو موشک انداز گراد اسوییاژسک روسیه هر یک با کسب ۲۴۶ امتیاز برنده این مسابقات بین المللی شدند.

    همچنین ناو موشک انداز جوشن جمهوری اسلامی ایران و ناو موشک انداز ساری آرکا قزاقستان به ترتیب با کسب ۲۳۴ و ۲۲۷ امتیاز در این مسابقات بین المللی دوم و سوم شدند.

    مسابقات بین المللی جام دریا در دو مرحله در دریا و ساحل برگزار شد و در قالب آن رقابت‌های تیراندازی به هدف سطحی، هدف هوایی، به اهداف نزدیک و مهار و کنترل صدمات و عملیات نجات انجام گرفت.

    هدف از این مسابقات برقراری دوستی و تعامل میان نیروهای دریایی کشورهای حاضر اعلام شده و ایران برای اولین بار در این مسابقات در قالب مسابقات ارتش حضور داشت.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:7 منتشر شده است
نظرات()

رفع خطای 1009 در اپل آیدی

بازدید: 202

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

برد پر گل پدیده مقابل گسترش

بازدید: 401

SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

  • SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم های پدیده مشهد و گسترش فولاد از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن شهر مشهد در حضور حدود 2000 تماشاگر آغاز شد که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو  به سود شاگردان مهاجری به پایان رسید.

    حسین زرگر

     علی میرزابیگی و رضا قیم

     یوسف سیدی، لوسیانو پریرا و خسوس از گسترش فولاد

     رضا ناصحی 32 محسن یوسفی 48 و اکبر ایمانی 69(پنالتی) برای پدیده و لوسیانو پریرا 60 و داریوش شجاعیان 1+90برای گسترش فولاد

    اتفاق مهم بازی

    دقیقه 20:ضربه اکبر ایمانی از فاصله دور با اختلاف نه چندان زیاد از روی دروزاه گسترش فولاد به بیرون رفت.

    دقیقه 32:کرنر زیبای محسن یوسفی با ضربه سر رضا ناصحی گل اول بازی را برای پدیده رقم زد.

    دقیقه 38:ضربه دیدنی محسن یوسفی از فاصله 35 متری را خسوس به شکلی زیبا به کرنر فرستاد.

    دقیقه 48: محسن یوسفی از پشت محوطه جریمه گسترشی ها با حرکتی خوب پیشروی کرد که ضربه محکم و روپای این بازیکن دروازه خسوس را برای دومین بار باز کرد.

    دقیقه 60:لوسیانو پریرا از شت محوطه جریمه روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه‌ای زیبا فاصله دو تیم را به حداقل رساند.

    دقیقه 69:خطای خسوس روی مهربان با اعلام ضربه پنالتی به سود پدیده توام شد که اکبر ایمانی توپ را به گل سوم پدیده تبدیل کرد.

    دقیقه 78:خطای هاروئیان روی بازیکن گسترش باعث شد تا داور به سود گسترش اعلام پنالتی کند اما ضربه شجاعیان را روشنگر برگرداند تا پدیده از دریافت گل دوم نجات پیدا کند.

    دقیقه 90+1: پاس خوب بازیکنان گسترش در محوطه جریمه با استپ خوب شجاعیان و ضربه محکم این بازیکن دومین گل شاگردان کمالوند را رقم زد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 21:7 منتشر شده است
نظرات()

عصبانیت عرب ها از شادی پس از گل بازیکن ایرانی (عکس)

بازدید: 253

عصبانیت عرب ها از شادی پس از گل بازیکن ایرانی (عکس) - ایران ناز

  • عصبانیت عرب ها از شادی پس از گل بازیکن ایرانی (عکس) - ایران ناز

    بازی ذوب آهن و الاهلی عربستان در حالیکه با پیروزی تیم الاهلی عربستان به پایان رسید اما باعث خشم عربستانیها شد ! چرا که یکی از بازیکنان تیم ذوب آهن با شادی مذهبی خود در زمین فوتبال باعث خشم رسانه های عربی شده است ! به گزارش ایران ناز اکنون که در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بسر میبریم شادی گل رجب زاده در دیدار برابر الاهلی عربستان که در مورد حضرت فاطمه الزهرا (س) بود باعث خشم سعودیها شده است. آنها مدعی هستند که این حرکت کاپیتان ذوب آهن با محرومیت او مواجه خواهد شد.

    به گزارش ایران ناز به نقل از الریاضة، در یکی از حساس ترین بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الأهلی عربستان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک نماینده عربستان به پایان رسید.

    عصبانیت عرب ها از شادی پس از گل بازیکن ایرانی (عکس)

    در این دیدار ابتدا الأهلی پیش افتاد اما ذوب آهن توسط مهدی رجب زاده از روی نقطه پنالتی به گل رسید. بعد از آنکه کاپیتان ذوب آهن موفق شد گل تساوی را به ثمر رساند شادی گلی انجام داد که باعث خشم سعودی‌ها شده است.

    رجب زاده بعد از گل پیراهن خود را بلند کرد که زیر آن نوشته شده بود” فاطمه، عزت عالم است”. این حرکت رجب زاده بازتاب زیادی در رسانه های عربی و سعودی داشت.

    واکنشهای رسانه های عربی و مردم عربستان به این بازیکن ایرانی همچنان ادامه دارد . در حدیکه سایت ارم نیوز امارات نوشت: بازیکن ذوب آهن با حرکت جنجالی که انجام داد باعث خشم مردم عربستان شد. او از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم خواهد شد چرا که AFC هرگونه شعار سیاسی و مذهبی را در مستطیل سبز ممنوع کرده است.

    سایت اخبار الریاضیه عربستان هم این حرکت رجب زاده را بازتاب داد و از احتمال محروم شدن این بازیکن ذوب آهن سخن به میان آورد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 20:40 منتشر شده است
نظرات()

جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس/تصاویر

بازدید: 215

جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس/تصاویر

  • جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس/تصاویر

    سخنگوی اورژانس تهران گفت: در حادثه ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج‌فارس ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

    به گزارش میزان،  حسن عباسی گفت : در جریان وقوع انفجار در یک خانه در خیابان خلیج فارس تهران و تخریب سه خانه بلافاصله ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

    عباسی گفت: پس از انتقال مجروحان به بیمارستان دو زن و کودک ۹ ساله به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

    او گفت: دو نفر دیگر از مجروحان حادثه ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس جان خود را از دست دادند.

    به گفته سخنگوی اورژانس تهران این حادثه در مجموع ۵ کشته برجا گذاشت.

    سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پی انفجار یک خانه مسکونی که عصر دیروز سهشنبه در خیابان خلیج‌فارس رخ داد دو خانه دیگر نیز به طور کامل تخریب شدند.

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

    اخبار,اخبار حوادث,جان‌باختن ۵ نفر در انفجار سه خانه خیابان خلیج‌فارس

     

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 20:43 منتشر شده است
نظرات()

رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری

بازدید: 200

رپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی همان (Advertorial) است

مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع با سفارش قبلی و با هدف تبلیغات اینترنتی برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند.

در سایت بک لینک شاپ به آدرس www.backlinkshop.net/reportage-agahi فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.

این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است معمولا در رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود، همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از رپورتاژهای آگهی است که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود. ریپورتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می باشد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 18 آذر 1395 ساعت: 21:5 منتشر شده است
نظرات()

مواردی که باید در مورد فضای اینترنت بدانید

بازدید: 188

مواردی که باید در مورد فضای اینترنت بدانید

  • مواردی که باید در مورد فضای اینترنت بدانید

    در این مطلب چند نکته جالب و قابل تامل در خصوص اینترنت، برای شما بازگو می شود.

    به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی به روز نیوز؛ اینترنت چیست؟ شاید این سوال در ابتدا کمی نامفهوم به نظر آید دلیلش اینست که جمعیت بسیاری از گروه جوان و نوجوان و کودک و بزرگسال درگیر استفاده این فضا به وسیله گوشی های هوشمند خود هستند.

    برخی دیگر تمام زندگی خود را در این فضا می گذارنند و اطلاعات مورد نیاز خود را از فضای گسترده اینترنت تامین می کنند.

    اما بهتر است در خصوص فضایی که ساعات زیادی از وقت روزانه خود را در آن م گذرانیم اطلاعاتی کوتاهی داشته باشیم، برخی از این اطلاعات می تواند برای شما جالب باشد و البته قابل تامل!

    ۱-    عبارت www ، مخفف World Wide Web و به معنی  شبکه جهانی وب میباشد. گاهی اوقات این عبارت با عنوان W3 و Web نیز مشاهده می شود که یک رابط گرافیکی برای اینترنت است و برای نخستین بار در تاریخ ۶ اوت سال ۱۹۹۱ توسط تیم برنرز لی معرفی شد و نخستین وب سایت در همان سال ساخته شد.

    ۲-    برآوردهای اتحادیه بین المللی مخابرات نشان می دهد که تعداد کاربران اینترنت تا پایان سال ۲۰۱۵ به ۳٫۲ میلیارد نفر می رسد که تقریبا برابر با نصف جمعیت جهان است.

    ۳-    همچنین تا پایان خرداد ۹۵ ضریب نفوذ مشترکان فعال موبایل در ایران به ۹۷.۴۸ درصد رسیده و مشترکان پهن باند سیار (اینترنت موبایل) بالغ بر ۲۱ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۴۸۵ نفر هستند. این درحالی است که تعداد مشترکان پهن باند ثابت (اینترنت پرسرعت ADSL ) حدود ۹ میلیون و ۱۴ هزار و ۳۱۴ مشترک اعلام شده است.

    ۴-    حدود پنج سال زمان صرف شد تا کاربران اینترنت به مرز ۵۰ میلیون نفر در جهان برسند و این فاصله زمانی اندکی برای رسیدن به این جمعیت آماری است زیرا تلویزیون و رادیو برای جذب مخاطب تا ۵۰ میلیون نفر به ترتیب ۱۳ و ۱۸ سال انتظار کشیدند.

    ۵-    گفته می شود سرعت اینترنت در پایگاه های فضایی بیشتر از متوسط سرعت در استرالیا و متوسط سرعت در کشور یاد شده بیش از ۳٫۵ برابر در ایران است.

    ۶-    تنها ۴۹ درصد ترافیک اینترنت جهان از آن کاربران حقیقی است و مابقی آن توسط ربات های رایانه ای مصرف می شود.

    ۷-    وب سایت های نامرئی که شما در موتورهای جستجوگر آنها را نمی یابید حجم ۵۰۰ برابری نسبت به وب سایت های قابل جستجو دارند.

    به روز نیوز

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 14:36 منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 27

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 119
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 40
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 119
بازدید ماه بازدید ماه : 2207
بازدید سال بازدید سال : 9825
بازدید کلی بازدید کلی : 143666

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.149.242.118
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود