پدر و پسر

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

از فبلت 6 اینچی مجهز به ویندوز 10 تا ساخت ربات نرم

بازدید: 137
618620_932.jpg

 

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در این بسته خبری، شما را با گلچینی از اخبار فناوری روز دنیا آشنا می کنیم.

ال‌جی گوشی 250 هزارتومانی هوشمند رو کرد

زومیت نوشت:  K3 گوشی‌هوشمند جدید پایین‌رده‌ی ال‌جی است که در بازار آمریکا عرضه شده است. این گوشی از یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی بهره می‌برد (اسنپدراگون ۲۱۰) و صفحه‌نمایش آن هم ۴.۵ اینچی از نوع IPS است. این محصول مجهز به یک گیگابایت رم پردازشی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی است و باتری آن هم ظرفیت ۱۹۴۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

K3 دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و نیز دوربین جلویی با کیفیت VGA دارد. سیستم‌عامل این گوشی‌هوشمند اندروید ۶.۰ مارشمالو بوده و قیمت آن هم ۸۰ دلار است. این محصول از طریق Boost Mobile و Virgin Mobile به فروش می‌رسد.

 

بنا به مشخصاتی که از گوشی مورد بحث در وب‌سایت بِست‌موبایل منتشر شده، پشتیبانی از شبکه‌های 4G LTE نیز از دیگر ویژگی‌های آن است. بنا به اعلام ال‌جی می‌توان با هر بار شارژ کامل تا ۱۴ ساعت به صورت مداوم با K3 مکالمه کرد.
 

 

مردن در فضا با زمین چه تفاوتی دارد؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: با توجه به حجم بالای ماموریت های فضایی و امکان سفرهای توریستی به فضا در سالهای آینده پرسش های بیشماری در ذهن اذهان عمومی جهان به وجود آمده است.
 
یکی از پرسش ها که بویژه در هنگام پیاده روی فضایی مطرح می شود، مرگ در فضا و رها شدن در کهکشان بدون اکسیژن، آب و غذا است.
 
با توجه به آزمایشات صورت گرفته انسان در صورت رها شدن در فضا، چنانچه با لباس فضانوردی باشد تا زمانی که اکسیژن دارد می تواند زنده بماند و چنانچه از سفینه یا ایستگاه فضایی دورنشده باشد سایر اعضای تیم می توانند به سرعت عملیات نجات او را انجام دهند.
 
طبق قانون سوم نیوتن ، هر عملی دارای عکس العمل مساوی و در خلاف جهت آن، برقرار است و تنها کافی است فضانورد ابزار دست خود مانند انبر دست یا سایر وسایل را در خلاف جهت پرتاب کند تا مستقیماً به سوی ایستگاه فضایی یا سفینه خود بازگردد.
 
اما اکنون فضانوردانی که درایستگاه فضایی اقامت دارند در طول راهپیمایی فضایی خود توسط چندین کابل و جرثقیل به بدنه ایستگاه متصل هستند و امکان چنین اتفاقی وجود ندارد.
 
اما اگر انسانی بدون لباس فضانوردی از سفینه به خارج پرتاب شود بلافاصله کشته نمی شود اما به دلیل سرمای بیش از حد هوا فشار خون او پایین آمده و جریان خون منجمد می شود ، در ادامه به خاطر عدم توانایی نفس کشیدن وحبس هوا در ریه، فرد دچار پارگی این عضو و در نهایت مرگ در اثر خفگی و عدم تنفس می شود.
 
کل مدت زنده ماندن درفضا بیشتر از چند دقیقه نیست و بدن فرد پس از آن در فضا معلق شده و به تدریج جذب یک سیاره یا ستاره شده و یا به سوی زمین حرکت کرده و در اثر برخورد با اتمسفر زمین آتش می گیرد.
 
اکنون متخصصان برجسته ازسراسر دنیا در حال طراحی پیشرفته ترین لباس های فضانوردی هستند که علاوه بر ظاهر زیبا بتواند امنیت جانی فضانورد را تا حد زیادی تامین کند و از او در ماموریت های فضایی از جمله سفر به سیاره مریخ محافظت کند.

از گوشی 250 هزار تومانی ال جی تا ساخت ربات نرم

 

فبلت 6 اینچی مجهز به ویندوز 10 ساخت اسپانیا

 

خبرانلاین نوشت: کمپانی اسپانیایی Funker که فوریه 2016 مدل W5.5 Pro را عرضه کرد، اینک مدل 6 اینچی فول اچ دی گوشی ویندوزی خود را به نام W6.6 Pro 2 به قیمت 430 دلار راهی بازار می‌کند.

این فبلت مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 617 با 8 هسته و سرعت 1.5 گیگاهرتز است (برای ویندوز 10 مناسب است) که 3 گیگ رم/حافظه موقت و 32 گیگ حافظه داخلی دارد.

باتری 3900 میلی‌آمپری روی آن نصب‌شده تا بتواند صفحات و اپ های 6 اینچی را به خوبی هندل کند.

این فبلت در ابعاد 160 در 82.3 در 7.9 میلی‌متر ساخته‌شده و 176 گرم هم وزن دارد.

وجود ویژگی Continuum باعث می‌شود تا بااتصال موس و کیبورد بی‌سیم بتوانید از این فبلت همچون یک لپ‌تاپ جمع‌وجور استفاده کنید.

یو اس بی تایپ سی، NFC، دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی، دو سیم کارته بودن، اسلات برای افزودن حافظه جانبی، اتصالات نسل چهارم موبایل 4G و LTE.

همان‌طور که گفته شد این گوشی 380 یورو/ 430 دلاری از روز 29 آگوست به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

از گوشی 250 هزار تومانی ال جی تا ساخت ربات نرم

 

روبات نرم ساخته می‌شود

 

مهر نوشت: گروهی از محققان دانشگاههای آمریکا، ژاپن و کره جنوبی با حمایت بنیاد ملی علوم آمریکا پروژه بزرگی را به پیش می برند که در آن سیستم های متنوع روباتیکی نرم (انعطاف پذیر) تولید می شود. این دستاورد با استفاده از تازه ترین نوآوری های صورت گرفته در عرصه چاپ سه بعدی ارایه شده است.

اکنون محققان امیدوارند که از نتایج این دستاورد به عنوان گام جدی جهت تولید ماهیچه های روباتیکی در آینده ای نه چندان دور استفاده کنند.

اگرچه فناوری روبات ها چندان جدید نبوده و به دهه ها قابل باز می گردد اما انعطاف پذیر نبودنشان همواره به عنوان یک چالش بزرگ بر سر راه توسعه کاربردی آنها مطرح بوده است. اما در سال های اخیر گشایش های جدیدی در این عرصه صورت گرفته و تلاش هایی برای تولید ساختارهای روباتیکی انعطاف پذیر انجام شده است. بدین ترتیب می توان امیدوار بود که روباتها به مراتب بهتر از قبل جنبه کاربردی داشته باشند.

برای آنکه ایده روبات های نرم محقق شود به ماهیچه های روباتیکی نیاز است و این همان دستاوردی است که در پروژه اخیر حاصل شده است.

از گوشی 250 هزار تومانی ال جی تا ساخت ربات نرم

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

منچستر یونایتد به دنبال جذب مخیتاریان/ یک ستاره دیگر دورتموند در آستانه جدایی

بازدید: 192

منچستر یونایتد به دنبال جذب مخیتاریان/ یک ستاره دیگر دورتموند در آستانه جدایی

 

 

منچستر یونایتد به دنبال جذب مخیتاریان/ یک ستاره دیگر دورتموند در آستانه جدایی
به گزارش گروه ورزشی منابع حقوق :، هنریخ مخیتاریان قرارداد خود را با تیم فوتبال دورتموند تمدید نکرده است.

دورتموند قصد دارد آندره شورله را از وولفسبورگ جذب کند و این بازیکن را جانشین مناسبی برای مخیتاریان می‌داند.

مخیتاریان، هافبک ارمنی دورتموند مورد توجه آرسنال و منچستر یونایتد قرار دارد. شیاطین سرخ ۲۵ میلیون یورو برای جذب او کنار گذاشته‌اند اما دورتموند ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد.

انتهای پیام/



link

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:42 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

تصویری از علی دایی و عادل فردوسی پور در مراسم افطار رئیس جمهور

بازدید: 160

تصویری از علی دایی و عادل فردوسی پور در مراسم افطار رئیس جمهور

 

ورزش > فوتبال ملی – امشب مراسم افطاری رئیس جمهور برگزار شد و چهره های ورزشی هم در آن حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امشب در مراسم افطاری رئیس جمهور چند چهره ورزشی دیده می شدند. عادل فردوسی پور، علی دایی، حمید استیلی و هادی ساعی از جمله چهره های ورزشی حاضر در مراسم بودند که تصویر آن را در زیر می بیند. سه چهره دعوت شده از بین ورزشی ها فوتبالی بودند که این نشان می داد رئیس جمهور به فوتبال علاقه زیادی دارد. 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:41 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم

بازدید: 205

شما اینجا هستید خانه » جدید » نظرات » ویژه » هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم+عکس

هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم+عکس

 

منابع رسانه ای نزدیک به القاعده با انتشار تصویری از هلاکت فرمانده سومالیایی تبار این گروه در درگیری های محور جنوب شهر حلب سوریه خبر داده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منابع رسانه ای نزدیک به القاعده با انتشار تصویری از هلاکت فرمانده سومالیایی تبار این گروه در درگیری های محور جنوب شهر حلب سوریه خبر داده اند.
هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم+عکس

بنابر این گزارش، “ابوزبیر الصومالی” روز گذشته در جریان اشغال روستای خلصه توسط رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) به هلاکت رسیده است. با گذشت 24 ساعت از اشغال سه روستای “خلصه، برنه و زیتان” توسط تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد رسانه های آنها در حال انتشار اسامی و تصاویر صدها تن از کشته های این درگیری ها هستند. بنابر این آمارها دستکم 150 تروریست به هلاکت رسیده اند و اسامی آنها نیز در فشای رسانه ای منتشر شده است.

هلاکت فرمانده سومالیایی القاعده توسط مدافعان حرم+عکس

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:40 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

علائم هشدار دهنده برای زخم شدن سیستم گوارشی

بازدید: 168

علائم هشدار دهنده برای زخم شدن سیستم گوارشی

 

142742777

زخم معده با چه نشانه هایی در بدن بروز میکند چه نشانه هایی به ما در این زمینه هشدار میدهند و چگونه می توانیم مانع بروز آن در سیستم گوارشی مان شویم

زخم معده از عدم تعادل در مایعات گوارشی ناشی می‌شود. این بیماری، زخمی دردناک در دیواره‌ی معده یا در دهانه‌ی روده‌ی کوچک است.

 در این نوشتار با بازده همراه باشید تا ۱۰ نشانه که زخم معده را هشدار می‌دهند بشناسید.

۱. درد شکم

تجربه‌ی احساس سوزش یا درد در بخش میانی یا بالایی معده بعد از خوردن یا در هنگام شب. درد اغلب می‌آید و می‌رود و با تیر کشیدن یا سوزش همراه است.

۲. علائم شبیه به آنفولانزا

علائم شبیه به آنفولانزا مانند حالت تهوع، تب، خستگی و ضعف عمومی که طی چند روز از بین نمی‌روند.

۳. سوء هاضمه

زخم معده می‌تواند باعث ایجاد درد در معده و روده و سوء هاضمه‌ی بسیار شدید شود. این معمولا به معنای سکسکه و آروغ بعد از خوردن غذا است.

۴. از دست دادن اشتها

افراد مبتلا به زخم معده ممکن است اشتهای‌شان را به دلیل درد شدید و ناگهانی معده از دست بدهند.

۵. حالت تهوع

عدم تعادل آنزیمهای گوارشی اغلب منجر به بروز حالت تهوع می‌شود. اگر زخم معده دارید ممکن است حالت تهوع شدید یا خفیفی را تجربه کنید. این اتفاق معمولا نخستین چیزی است که صبح‌ها و با معده خالی رخ می‌دهد.

۶. احساس سنگینی شکم

سنگینی شکم، حالت شایعی است که با گسترش زخم معده تجربه می‌کنیم. احساس پر بودن یا سنگینی در شکم که کاملا شبیه به حالت سنگینی است که بعد خوردن آب فراوان دارید.

۷. گرسنگی غیر قابل توضیح

کسی که مبتلا به زخم معده است معمولا یکی دو ساعت پس از خوردن یک وعده‌ی کامل غذایی، درد گرسنگی را تجربه می‌کند. این درد ناشی گرسنگی نیست، بلکه درد زخم معده‌ است، که در اثر افزایش آنزیم‌های گوارشی ایجاد می‌شود.

۸. کاهش وزن ناگهانی

از دست دادن اشتها ممکن است باعث کاهش وزن ناگهانی به دلیل نخوردن غذا شود. کاهش وزن همچنین می‌تواند به علت استفراغ‌های مکرر در اثر زخم معده‌ باشد.

۹. خون بالا آوردن

بالا آوردن در بیماری زخم معده‌ به دلیل میزان بالای آنزیم‌های گوارشی در معده و روده شایع است. اما وجود اندکی خون در استفراغ، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی پیشرفت زخم معده‌ و نیاز به مراقبت پزشکی در اسرع وقت باشد.

۱۰. تغییر رنگ مدفوع

زخم معده می‌تواند رنگ مدفوع را تغییر دهد و آن را کم‌رنگ، تیره‌تر یا خون‌آلود کند. مدفوع حاوی خون نشان می‌دهد که زخم معده‌تان به لحاظ اندازه در حال رشد است یا شدیدتر شده‌است.

منبع: ولنس بین



لینک مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ناوگان تاکسیرانی ارومیه یک هزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده دارد

بازدید: 191

ناوگان تاکسیرانی ارومیه یک هزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده دارد



معصوم زاده : کارت شناسایی با توجه به بخشنامه وزارت کشور و دادگستری کل صار می‌شود و به ترتیب شماره، با اطلاع‌رسانی و اولویت تاکسی‌های گردشی، خطی و تلفنی بر روی شیشه مقابل داشبورد تاکسی‌ها نصب می‌شود.



link

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

بدافزار چینی، مهندس اجتماعی

بازدید: 205

بدافزار چینی، مهندس اجتماعی

رها نیوز :

به گزارش واحد هک و نفوذ سایبربان؛ محققان امنیتی شرکت فاکس آی تی (Fox-IT) گروه جاسوسی موفانگ (Mofang) چین را کشف کرده‌اند که فعالیت خود را از فوریه 2012 شروع کرده و کشورهای مختلفی را تابه‌حال تحت تأثیر فعالیت‌های خود قرار داده است. محققان بر این باورند که اصلی‌ترین و مخرب‌ترین نرم‌افزار این گروه، بدافزار شیم رَت (ShimRat) نام دارد. بدافزار شیم رَت، از ماه می فعالیت مخرب خود را با حمله به وزارت بازرگانی میانمار و حمله به دو شرکت خودروسازی آلمانی تشدید کرد.

دولت میانمار هدف اصلی حملات
حملات صورت گرفته توسط گروه موفانگ، تا ژانویه 2013 علیه دولت میانمار ادامه داشت تا اینکه این گروه، حملات ادامه‌دار خود را به‌صورت گسترده‌تر علیه سازمان‌های کانادایی، آمریکایی، هندی و سنگاپوری در سال 2013 اجرا کرد.
سال 2014 برای این گروه، یکی از شلوغ‌ترین سال‌های حملات به شمار می‌رود. در فوریه آن سال، حمله به شرکت‌های کره جنوبی، آوریل نهادهای دولتی میانمار و سازمان‌های آمریکا و کانادا، ژانویه شرکت‌های آمریکایی و نوامبر سازمان‌های ناشناس از اهداف این گروه به شمار می‌روند.
حملات گروه هکری موفانگ، در سال 2015 علیه سازمان‌های دولتی میانمار و شرکت‌های خصوصی روند رو به رشد خود را ادامه داد.

 

 

منحصربه‌فرد بودن اجرا
در مقایسه با دیگر حملات پایدار پیشرفته (APT)، بدافزار نام‌برده از روش‌های مختلفی مانند مهندسی اجتماعی، استفاده از رایانه‌های آلوده و به‌طور خاص استفاده از ایمیل‌های آلوده فیشینگ (phishing)، برای آغاز فعالیت‌های خود بهره برداری کرد.
زمانی که بدافزار وارد سامانه موردنظر می‌شود، شروع به شناسایی و بررسی سیستم جهت به سرقت بردن فایل‌های باارزش می‌کند.

بدافزار شیم رَت (ShimRat)
محققان اعلام کردند ایمیل‌های آلوده ارسال‌شده شامل فایل‌های ورد، PDF و یا فایل اکسل هستند که پس از دریافت توسط کاربر و اجرای این فایل‌ها، بدافزار در سامانه کاربر فعالیت خود را آغاز می‌کند. همچنین می‌توان به این نیز اشاره کرد که بدافزار پس از به سرقت بردن کدهای نرم‌افزاری شرکت‌های امنیتی مانند مک آفی (McAfee)، سیمنتک (Symantec) و غیره، شروع به پنهان کردن فایل‌های مخرب خود درون این نرم‌افزارهای به‌ظاهر امن می‌کند و فعالیت خود را علیه کاربران شروع می‌کند.

 

 

از قابلیت‌های بدافزار شیم رَت، می‌توان به کنترل از راه دور، ایجاد و اصلاح کدها، دریافت و بارگذاری فایل‌ها، تغییر نام دادن و حذف و انتقال فایل‌ها اشاره کرد

 

بدافزار ShimRatReporter
ShimRatReporter، یکی دیگر از بدافزارهای تولیدی این گروه هکری است. این بدافزار قادر است اطلاعاتی مانند IP آدرس‌ها، اطلاعات شبکه، اطلاعات سیستم‌عامل، تنظیمات مرورگر و پروکسی‌ها، حساب‌های کاربری و یک لیست از نرم‌افزارهای نصب‌شده را به سرقت برده و به مرکز کنترل فرماندهی (C & C) خود ارسال کند.

 

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

مراسم ترحیم «حبیب» با حضور چهره‌های هنری

بازدید: 191

مراسم ترحیم «حبیب» با حضور چهره‌های هنری + تصاویر

 

مراسم ترحیم حبیب محبیان صبح امروز با حضور هواداران این هنرمند برگزار شد.

رها نیوز – مراسم ترحیم حبیب محبیان صبح
امروز در مسجد جامع شهرک غرب در حالی برگزار شد که خیل عظیم هواداران در
حالی که عکس‌های وی را در دست داشتند، شعرهای او را زمزمه می‌کردند و
ساعتها پیش از آغاز مراسم در فضای اطراف مسجد حاضر شده بودند. در این
مراسم، مهدی یراحی، امیر تاجیک، سعید شهروز، یاها کاشانی، رضا بنفشه‌خواه و
تعداد دیگری از هنرمندان حضور داشتند.
 

در این مراسم، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی هم حضور داست.

نوربخش
مدیر خانه موسیقی بیان کرد: در هر صورت این ضایعه ای است که برای جامعه
هنری اتفاق افتاده است. جامعه هنری ما، هنرمند نجیب فرهیخته‌ای را از دست
داده است که در طول زندگی هیچ وقت به مسائل حاشیه‌ای آلوده نشد. همیشه
مفاهیم خاصی در هنرشان و موسیقی او نمایان  بود و از یک مبنایی برخاسته و
یک تفکری پشت آن بود. او هنرمندی بی‌حاشیه و بی‌آزار بود که همواره در مسیر
خودش حرکت می‌کرد و زندگی بی‌حاشیه‌ای داشت  و در این اواخر در برخی از
مراسم‌ها حضور پیدا کرد.

وی
ادامه داد: او به معنای واقعی مظلوم بود. چند سال پیش به کشور آمد و بعد
از آن وعده‌هایی به او دادند که شاید می‌تواند فعالیت‌هایی داشته باشد، اما
این اتفاق پیش نیامد ما متاسفیم از این اتفاق و ضایعه پیش آمده؛ البته در
طول دولت جدید شاید «حبیب» می‌توانست مشغول به فعالیت شود اما مجال آن را
به دست نیاورد.

 

وی
در پایان اظهار داشت: از مردم حق‌شناس و هنردوست تقدیر و تشکر می‌کنم که
دل در گرو این هنرمند عزیز داشتند و از خیلی از ساعات پیش در اطراف مسجد
جامع حضور پیدا کرده بودند و همچنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که کمک
بسیاری کردند، تشکر می‌کنم.

در این مراسم، همچنین علیرضا
سلیمی به نمایندگی از خانواده حبیب، راجع به ویژگی‌ها و خصوصیات مرحوم
محبیان صحبت کرد و در ادامه با اشاره به اجرایی که قرار بود، حبیب برای
سالمندان داشته باشد گفت: پیش از بیماری وی قرار بود تا با حضور حبیب و
گروه وی اجرایی را برای روحیه بخشیدن به سالمندان داشته باشیم اما متاسفانه
اجل مهلت نداد و چنین اتفاقی میسر نشد.

 

در حاشیه مراسم

– ازدحام جمعیت مقابل مسجد جامع شهرک غرب، خیابانهای منتهی به محل برگزاری مراسم یادبود را با مشکل تردد مواجه کرده بود.

– مسئولین دولتی و وزارت ارشاد در این مراسم حضور نیافتند.


محمد محبیان یکی از فرزندان حبیب محبیان نیز در این مراسم حاضر بود و پس
از پایان مراسم، هواداران یک صدا نام او فریاد می زدند. مردم با تجمع مقابل
درب مسجد،‌ نسبت به دفن نشدن این خواننده در تهران اعتراض کردند.

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دزد بینایی را بشناسیم/ منع ورزش یوگا برای بیماران گلوکوم

بازدید: 326

دزد بینایی را بشناسیم/ منع ورزش یوگا برای بیماران گلوکوم

اخبار

 

یک متخصص چشم پزشکی از منع ورزش یوگا برای بیماران گلوکوم خبر داد.

وی مهم ترین بخش در بیماری آب سیاه را پیشگیری و درمان آن دانست و افزود:بر خلاف بسیاری از بیماری های دیگر که با عوارض و علائم هشدار دهنده همراه هستند، این بیماری درمراحل اولیه هیچ علائمی ندارد و افراد در مراحل اولیه ابتلا به این بیماری تاثیری در دید خود نمی بینند به همین علت از این بیماری به عنوان دزد بینایی هم یاد می شود.

کی پور ادامه داد : اختلال در مطالعه و مشکل انطباق در فضاهای تاریک از علائم این بیماری است. 

وی در ادامه افزود: افزایش فشار چشم از بارزترین دلایل ایجاد آب سیاه به شمار می رود هرچند که تمام موارد با این واکنش همراه نیست و باید معاینات کامل شبکیه به عمل آید.

این متخصص چشم اذعان داشت: افرادی که سابقه خانوادگی بیماری آب سیاه را دارند بیش از دیگران در معرض ابتلا به این بیماری هستند و باید بعد از 40 سالگی تحت معاینات سالیانه شبکیه قرار گیرند.و همچنین افرادی که  فشار خون بالایی دارند و سابقه مصرف طولانی مدت از دارو های کورتونی را دارند بیشتر در معرض ابتلا به ابن بیماری هستند.

وی افزود: معمولا درمان های دارویی و لیزری شایع ترین تدابیری هست که در کنترل این بیماری موثر واقع می شوند که البته درمان قطعی این بیماری در حال حاضر امکان پذیر نیست.

کی پور در پایان اظهار داشت: اگرچه فعالیت های ورزشی در پیشگیری از ابتلا به ابن بیماری تاثیر ندارد اما ورزش یوگا برای مبتلایان به آب سیاه نامطلوب است زیرا در موقعیت هایی که سر به سمت پایین تر از بدن قرار بگیرد چشم دچار فشار شده که مدت زمان زیادی برای برطرف شدن این فشار لازم است.

انتهای پیام/

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

خارش مداوم واژن را جدی بگیریم

بازدید: 205

خارش مداوم واژن را جدی بگیریم

تفریحی و سرگرمی

 

خارش مداوم واژن را جدی بگیریم

خارش مداوم واژن را جدی بگیریم 

بسیاری از خانم ها از خارش مداوم و مزمن واژن خود ناراحت هستند . اما این مشکل را باید جدی بگیریم و برای درمان آن اقدام کنیم . بر اساس آمارهای منتشر شده از هر چهار خانم، سه نفر در طول عمرشان حتی برای یکبار هم که شده عفونت قارچی واژن را تجربه می کنند. البته زمانی که شما به یک نوع عفونت قارچی مبتلا می شوید، استعداد بیشتری برای ابتلا به نوع دیگر آن را خواهید داشت.

 

عفونت های قارچی واژینال می توانند از طریق رابطه جنسی منتقل شوند، اما در طبقه بندی بیماری ها به عنوان یک بیماری منتقله جنسی در نظر گرفته نمی شوند. درمان این نوع عفونت ها معمولا ساده و امکان پذیر است، اما بر اساس نوع عفونت و شدت آن متفاوت خواهد بود.

 

یک نوع قارچ مخمر به نام کاندیدا آلبیکانس وجود دارد که گاهی به شکل بیماری‌زا در دهان، واژن، کشاله ران و زیربغل و دیگر مناطق مرطوب پوست یافت می شود.عفونت قارچی واژن که شیوع بالایی دارد با خارش فرج و مهبل و سوزش ادرار مشخص می‌شود. در معاینه، معمولا دیواره مهبل قرمز و ترشحات سفید دلمه‌ای شکل دیده می‌شود.

خارش مداوم واژن را جدی بگیریمدر شیرخواران در ناحیه پوشک، این عفونت قارچی می‌تواند باعث تشدید درماتیت (حساسیت پوستی) پوشک گردد و تشخیص آن با ضایعات پوستی قرمز رنگ می‌باشد.کاندیدیازیس بین انگشتان دست در زنان میانسال و مسن که به مدت طولانی دست هایشان در آب و در حال شستشو هستند، شایع تر است و در افراد دیابتی نیز می‌تواند با شیوع بیشتری رخ دهد.

 

 

کاندیدیازیس واژن

کاندیدیازیس یا عفونت قارچی ناحیه واژن در دستگاه تناسلی زنان است.کاندیدا معمولا به صورت طبیعی در واژن زنان زندگی می کند و باعث بروز مشکلی نمی شود. اما عفونت و بیماری‌زایی معمولا پس از تغییرات در محیط موضعی و یا کاهش حساسیت میزبان به عفونت رخ می دهد.

 

با این حال تحقیقات اخیر نشان می دهد که کاندیدیازیس نشانه دار، نتیجه یک واکنش افزایش یافته ایمنی میزبان به حضور کاندیدا است تا یک واکنش نقص ایمنی میزبان.آمارها نشان می دهد بدون شک حدود 75 درصد زنان در سنین باروری با کاندیدا مشکل داشته اند که بیشترین سن بروز 20 تا 40 سالگی می باشد.

خارش مداوم واژن را جدی بگیریمعلایم عفونت قارچی واژن

خارش دهانه رحم
ترشحات سفید پنیری شکل
سوزش ادرار
قرمزی همراه با خشکی و حساسیت پوست ناحیه تناسلی
التهاب و ورم دهانه رحم و قرمزی آن
ضایعات حاشیه ای

 

عفونت قارچی واژن بو ندارد و در صورت وجود ترشحات چرکی با بوی نامطبوع باید به فکر عفونت باکتریایی بود.

 

بیماری های مشابه با عفونت قارچی واژن

 

– عفونت های ویروس هرپس

– عفونت های باکتریایی مانند شیگلا

– عفونت انگلی مانند تریکوموناس

– بیماری های منتقله جنسی

– کمبود استروژن منجر به واژن آتروفیک

– عفونت با کرمک مخصوصا در دختر بچه ها

– اگزما

– عفونت های ادراری

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 27

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 52
بازدید دیروز بازدید دیروز : 26
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
آي پي امروز آي پي امروز : 17
آي پي ديروز آي پي ديروز : 9
بازدید هفته بازدید هفته : 743
بازدید ماه بازدید ماه : 2140
بازدید سال بازدید سال : 9758
بازدید کلی بازدید کلی : 143599

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.216.201.93
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود