پدر و پسر

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

کشاورزی زنده

بازدید: 59

در حوزه کشاورزی پایدار https://biokeshavarz.com/ یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید.

وقتی صحبت از نگهداری و مراقبت از درختان پسته می‌شود، کشاورزی زنده انتخاب کود مناسب نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به گزینه های مختلف در بازار یکی از مهمترین کارهای کشاورزان انتخاب کود مناسب است تا در عین برطرف نمودن نیازهای درخت مقرون به صرفه نیز باشد.در حوزه کشاورزی پایدار، یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.

در این مقاله، مزایا، کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید، کود ماهی مایع هیدرولیز شده ابزار ارزشمندی است که می توانید در زرادخانه باغبانی خود داشته باشید.

آیا کود ماهی مایع برای مرکبات مفید است؟ + 5 اقدام اساسی هنگامی که صحبت از کشت مرکبات مانند پرتقال، لیمو و نارنگی در ایران می‌شود، اطمینان از رشد مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های موثر برای افزایش سلامت و بهره‌وری درختان مرکبات استفاده از کود ماهی مایع است. در این مقاله، به فواید و کاربرد کود ماهی مایع برای مرکبات می پردازیم. با درک علم پشت این کود آلی و تاثیر کلی آن بر درختان مرکبات، می‌توانید شیوه کشاورزی خود را بهینه کنید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1402 ساعت: 1:16 منتشر شده است
نظرات()

مجیک فالوور

بازدید: 53

خرید سابسکرایب یوتیوب ارازن قطعا همه ی ما با پلتفرم یوتیوب آشنایی کافی داریم و شما به عنوان یک مدیر کانال و برای دیده شدن در یوتیوب نیاز به سابسکرایب یوتیوب دارید و همچنین نیاز به ویو های بیشتر و انجام تبلیغات و بیشتر دیده شدن را در یوتیوب دارید که مجیک فالوور برای اولین بار خدمات Youtube را برای شما همراهان عزیز با قیمت های مناسب فراهم کرده است و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و اکانت خود را با افراد واقعی ارتقا دهید. شما می توانید خدمات سابسکرایبر ، لایک ویدیو ها و حتی بازدید آنها را با قیمت ارزان خریداری کنید.

برای اینکه در یوتیوب به کسب درامد برسید باید ۱۰۰۰ سابسکرایب و ۴۰۰۰ هزار ساعت واچ تایم داشته باشید پس اگر در یوتیوب فعال میکنید حتما به این موراد توجه کنید. توصیه ما این است که حتما با وب سایت های شناخته شده برای خرید سابسکرایب یوتیوب مجیک فالوور در تماس باشید تا بتوانید از کیفیت نهایی مطمئن شوید.

 

ما در مجیک فالوور ، خرید فالوور اینستاگرام را با دو کیفیت متفاوت متوسط و عالی ارایه می کنیم تا با توجه به نیاز خود از آنها استفاده فرمایید. “اگر تعداد زیادتری به فالوور نیاز دارید” میتوانید از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.برخی از افراد ترجیح می‌دهند که فقط فالوور فیک بخرند که این به تنهایی کافی نیست و باید حداقل 60 درصد از فالوورهای شما واقعی باشد تا به درآمد برسید. مجیک فالوور با بیش از چند سال سابقه و فعالیت در زمینه خدمات اینستاگرام می‌تواند بهترین خدمات خرید فالوور، لایک، بازدید، کامنت و تبلیغات و … را انجام دهد.

همان‌طور که می‌دانید امروزه فالوور تأثیر زیادی در کسب و کارهای شما دارد. وب سایت خرید فالوور اینستاگرام مجیک فالوور می‌تواند کاربران ایرانی و کاملاً واقعی و فعال را به صفحه شما بیاورد. فالوورهایی که ما ارائه می‌دهیم کاملاً واقعی بوده و بالاترین کیفیت را دارا هستند. ما به شما کمک می‌کنیم تا ممبرهای با کیفیت و تعداد بالا، بدون ریزش را برای پیج خودتان تهیه نمایید. افزایش فالوور اینستاگرام به معنی افزایش فروش و مشتری‌های بیشتر در کسب و کارهای شما خواهد بود. زمانی که شما مشتری‌های واقعی از ما دریافت می‌کنید، می‌توانید فروش محصولات و خدماتتان را بالا ببرید. در زمان کوتاهی می‌توانید به رونق کسب و کارتان بپردازید.

یکی از روش‌های عالی برای بازدهی و رشد پیج اینستاگرامی، خرید لایک اینستاگرام است. امروزه اینستاگرام یک دنیای عالی و مجزایی را تشکیل داده که روزانه افراد زیادی به آن ملحق می‌شود. به دلیل محبوبیت بالای این پلتفرم باعث شده تا افراد برای کسب و کار خود از آن استفاده بکنند و به فکر تبلیغات باشند. شما می‌توانید در این زمینه لایک استوری، لایک ریلز، لایک IGTV و به‌طورکلی لایک تمامی پست‌هایتان را افزایش دهید. روش‌های زیادی برای افزایش لایک پست و استوری وجود دارد و بهترین روش برای این کار خرید لایک اینستاگرام است

اگر شما از افرادی هستید که تصمیم به خرید فالوور فیک برای پیج اینستاگرامتان گرفته‌اید، باید بدانید که در کنار فالوورهای فیک باید به فکر افزایش لایک پست اینستاگرام نیز تلاش کنید و این کار تنها با خرید لایک برای پست‌های اینستاگرام امکان‌پذیر است. شما با این کار دیگر تعداد فالوورهای فیک پیجتان مشخص نخواهد شد و می‌توانید در کنار آنها از افزایش لایک پست‌هایتان بهره‌مند شوید. در مجموعه مجیک فالوور می‌توانید به آسانی خرید لایک اینستاگرام مجیک فالوور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

خرید فالوور روبیکا مجیک فالوور عرضه کننده ی فالوور روبیکا و فالوور روبینو با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان می باشد. فالوور های ارائه شده توسط مجیک فالوور ریزش بسیار کمی دارد و میتواند تا متدها شما را از داشتن فالوور بالا مطمئن کند. برای خرید بسته ی مورد نظر را انتخاب کنید و مراحل خرید را انجام دهید.

خرید فالوور روبیکا مجیک فالوور در دنبال کننده های روبیکای ارائه شده توسط خود، حداکثر کیفیت ممکنه را در نظر گرفته است که همین مورد سبب شده است تعداد فالوور های واقعی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. فالوور های واقعی افرادی هستند که اگر پست شما آنها را جذب کند، اقدام به لایک ، کامنت دهی و حتی به اشتراک گذاری پست های شما خواهند شد و در نتیجه علاوه بر تعامل با پیچ شما، سبب افزایش فالوور های واقعی دیگر در کانال شما نیز خواهند شد.

اگر تا به‌حال برای خرید ممبر تلگرام به سایت‌های مربوطه مراجعه کرده باشید، حتما دیده‌اید که عناوین مختلفی از ممبرها با تعرفه‌های متفاوت موجوداند، در این بخش هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد تا شما را در شناختن هر چه بهتر این عناوین یاری دهیم، که بتوانید بر حسب نیاز خود مورد مناسب را برای کانال تلگرام خود گزینش کنید.

عضوگیری به‌صورت طبیعی و صرفا از طریق تولید محتوا و تبادل، سخت و تا حد زیادی، زمان‌بر است. و به‌خصوص در ابتدای کار که عضوهای کمی دارید، بهتر است که با خرید ممبر تلگرام مجیک فالوور عضوهای کانال خود را افزایش دهید و به این ترتیب امکان بالا رفتن تعداد ممبرها از روش‌های طبیعی نیز بیشتر خواهد شد. در واقع سریع‌ترین راه برای افزایش تعداد ممبرهای کانال، خرید ممبر است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 4 تير 1402 ساعت: 18:11 منتشر شده است
نظرات()

چرا بک لینک دائمی؟

بازدید: 65

اصلی ترین مزیت خرید بک لینک دائمی این است که هیچوقت حذف نخواهند شد و شما تنها یک بار هزینه آن را پرداخت می کنید و نیازی نیست که آن ها را تمدید کنید. ولی در صورت خرید بک لینک اعتباری شما باید همیشه  بک لینک های خود را تمدید کنید در غیر اینصورت همه لینک های ایجاد شده حذف خواهند شد که آسیب بسیاری بدی روی سئو سایت خواهد گذاشت. رتبه گرفتن در گوگل کار سختی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید تعداد بک لینک های سالم از دامنه هایی است که از نظر گوگل دارای اعتبار و اعتماد هستند.

بک لینک چیست؟

بک لینک های با کیفیت بالا، یکی از پرکاربردترین کلمات در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجوSEO هستند. بسیاری از افرادی که وبلاگ یا وب سایت جدید راه اندازی می کنند اغلب درک درستی از معنای اصطلاح “بک لینک” ندارند و برایشان کمی سخت است درک این اصطلاح. در این بخش، متوجه خواهید شد که بک لینک چیست (و از کجا باید آنها را بخرید)، چرا بک لینک برای سئو بسیار مهم است، و چرا برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شما ضروری است. بیایید بدون مقدمه، شروع کنیم.

متخصصان سئو، بک لینک ها را “لینک های ورودی” نیز می نامند، اینها لینکهایی هستند که به صفحه ای از وب سایت شما، از صفحه وب سایت دیگری داده میشود. هنگامی که یک وب سایت به هر سایت دیگری لینک داده شود، به آن بک لینک می گویند. در گذشته، بک لینک ها عامل اصلی در رتبه بندی یک وب سایت بودند که در سال 2016 توسط گوگل تایید شد. صفحه ای با بک لینک های بیشتر در تمام موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل، رتبه­ی بالاتری داشت. اگر چه که بک لینک ها به آن اندازه که قبلاً از نظر سئو ضروری بودند، ضروری نیستند، اما همچنان به اندازه کافی تأثیرگذار هستند تا وب سایت شما در رتبه های برتر و صفحات اول نتایج موتور جستجو ظاهر شود.

چرا خرید بک لینک مهم است؟

لینک بیلدینگ یک اصطلاح SEO است که برای تعریف فرآیند لینک دادن سایت های دیگر به صفحه ای از وب سایت شما برای کسب موقعیت بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو SERP مانند گوگل استفاده می شود. از آنجایی که موتورهای جستجو کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهند، یعنی، گرفتن لینک های کمتر اما قابل اعتماد بیشتر و با کیفیت تر از گرفتن هزاران لینک بی کیفیت یا اسپم است. یکی از روش های به دست آوردن منابع معتبر و باکیفیت برای لینک دادن به وب سایت یا وبلاگ شما این است که به طور منظم محتوای با کیفیت و درجه یک ایجاد کنید که در نتیجه افراد را به اشتراک گذاری، نظر دادن یا لینک دادن به آن سوق دهد.

به طور خلاصه، لینک بیلدینگ روشی است که در آن بک لینک ها در رتبه بالاتری در نتایج جستجو قرار می گیرند. همچنین می‌توانید از مزایای پکیج ‌های بک لینک استفاده کنید تا فرآیند لینک‌سازی خود را آسان‌تر کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید، زیرا که ساخت بک لینک کار بسیار زمانبری است. آیا می خواهید بک لینک ارزان بخرید؟ یا نیاز به خرید پکیج های بک لینک دارید؟ راز بک لینک با بهترین کیفیت، لینک ها و پکیج های بک لینک را برای کسانی که قصد خرید بک لینک برای سئوی سایت خود را دارند ارائه می کند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1402 ساعت: 18:13 منتشر شده است
نظرات()

خرید اشتراک v2rayng

بازدید: 53

خرید اشتراک v2rayng ارزان با کیفیت بالا یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان مشاغل آنلاین ، تریدرها ، فروشگاه های اینستاگرامی و تلگرامی است.خرید اشتراک v2rayng که به صورت اختصاصی فقط در اختیار شما باشد به راحتی با پیام به پشتیبانی تلگرام با آیدی @v2ray_king2 میسر می شود. برای تهیه ی اکانت اختصاصی v2rayng به پشتیبانی تلگرام پیام بدید.

خرید اشتراک v2rayng اشتراک سرویس v2rayng با کیفیت بسیار عالی رو از آیدی پشتیبانی مجموعه ی v2rayking با ایدی تلگرام v2ray_king2 تهیه کنید. با این وجود امکان داره بعضی از افراد سودجویی کنن و کانال هایی مشابه با این آیدی تلگرام تولید کنن . پس بهتره که آیدی v2ray_king2@ رو در پی وی خودتون وارد کنید و مستقیم وارد پشتیبانی این تیم بشید. همچنین کانال اطلاع رسانی این مجموعه @cofe_vpn می باشد که میتوانید وارد آن شده و از اطلاع رسانی های مختلف استفاده کنید.

خرید اکانت v2rayng برای ایرانسل یکی از اپراتورهای پر استفاده در ایران اپراتور ایرانسل است. اشتراک های v2rayng در ایرانسل در سرویس های تیم v2rayking با پینگ بین 200-300 بسیار سرویس های مناسبی برای گیمرها و تریدرهای عزیز و فعال در این حوزه است. بدون قطعی با پشتیبانی 24 ساعته و 7روز هفته کاملا مشکلات را برطرف می کنند و بهترین تیمی هستند که می توانند کمک کننده ی شما برای ورود به سایت ها و سرویس های متنوع جهانی باشند. اشتراک v2rayng برای ایرانسل با بهترین کیفیت ممکن در دسترس است و می توانید به راحتی با پیام به پشتیبانی @v2ray_king2 درخواست کنید و در کمتر از 2دقیقه اشتراک مورد نظرتون رو دریافت کنید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1402 ساعت: 10:6 منتشر شده است
نظرات()

کشاورزی زنده

بازدید: 47

در حوزه کشاورزی پایدار https://biokeshavarz.com/ یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید.

وقتی صحبت از نگهداری و مراقبت از درختان پسته می‌شود، کشاورزی زنده انتخاب کود مناسب نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به گزینه های مختلف در بازار یکی از مهمترین کارهای کشاورزان انتخاب کود مناسب است تا در عین برطرف نمودن نیازهای درخت مقرون به صرفه نیز باشد.در حوزه کشاورزی پایدار، یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.

در این مقاله، مزایا، کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید، کود ماهی مایع هیدرولیز شده ابزار ارزشمندی است که می توانید در زرادخانه باغبانی خود داشته باشید.

6 کود ماهی مایع ارگانیک کود ماهی مایع یک محلول غنی از مواد مغذی است که از فرآیند تجزیه ضایعات ماهی، استخوان‌ها و… به دست می آید. این کود صد در صد ارگانیک است؛ چرا که از طبیعت ساخته می‌شود. استفاده از این کود یک چرخه کاملا طبیعی است. کشاورزانی که از کود ماهی استفاده می‌کنند نه تنها به طبیعت آسیبی وارد نمی‌کنند بلکه به چرخه طبیعت کمک می‌کنند.

آیا کود ماهی مایع برای مرکبات مفید است؟ + 5 اقدام اساسی هنگامی که صحبت از کشت مرکبات مانند پرتقال، لیمو و نارنگی در ایران می‌شود، اطمینان از رشد مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های موثر برای افزایش سلامت و بهره‌وری درختان مرکبات استفاده از کود ماهی مایع است. در این مقاله، به فواید و کاربرد کود ماهی مایع برای مرکبات می پردازیم. با درک علم پشت این کود آلی و تاثیر کلی آن بر درختان مرکبات، می‌توانید شیوه کشاورزی خود را بهینه کنید و به نتایج مناسب‌تری دست پیدا کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت: 23:19 منتشر شده است
نظرات()

قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست

بازدید: 51

قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست

این فاصله چیزی در حدود 2 سانتی متر می باشد. سنسور لرزش: وظیفه اصلی این سنسور تشخیص لرزش ها و تکان ها در اجسام می باشد. کاربرد این سنسور برای استفاده بر روی اشیا قیمتی، گاوصندوق، کمدهای با اهمیت بالا و به طور کلی هر وسیله ای است که ممکن است تکان خوردن آن برای شما اهمیت داشته باشد. می توانید این سنسور را بر روی هر وسیله قیمتی و با ارزشی نصب کنید و چنانچه کسی قصد جابجایی آن ها را داشته باشد شما به سرعت خواهید فهمید. سنسور دود: این نوع سنسور در راستای تشخیص دود ناشی از آتش سوزی و سوختن اجسام مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع با استفاده از این سنسور در سیستم امنیت خانگی خود، دزدگیر شما دارای قابلیت تشخیص و اعلام حریق می گردد. این نوع از سنسورها با توجه به حساسیتی که موضوع آن دارد، از پرکاربردترین آن ها محسوب می شود. سنسور شکست شیشه: این نوع از سنسور با تشخیص امواج صوتی حاصل از شکسته شدن شیشه هشدار دستگاه را فعال می نماید. این سنسور باید در نزدیکی پنجره یا در های شیشه ای نصب شود و می تواند دارای حساسیت های مختلفی بسته به میزان بازتاب صدا و ابعاد اتاق باشد. سنسور خطی: این سنسور به عنوان یک دیوار یا فنس مجازی مورد استفاده قرار می گیرد. مکان هایی مانند تراس، دیوار باغ و ویلا و… برای حفاظت نیاز به چنین سنسوری دارند. این سنسورها از ارسال و دریافت امواج مادون قرمز بین دو قطعه خود برای تشخیص نفوذ بهره می برند. سنسور نشت آب: بسیاری اماکن هستند که احتمال نشت آب و بروز آب گرفتگی در آن وجود دارد. اماکنی مانند حمام، زیر زمینها، پارکینگ های زیرزمینی و… از جمله این مناطق هستند. این سنسور با استفاده از قابلیت رسانایی آب می تواند نشت آب را تشخیص دهد. باتری: باتری عضو دیگری از این مجموعه و در واقع قلب تپنده سیستم دزدگیر است که زنده ماندن سیستم را در هنگام قطع جریان برق تامین می‌نماید. باتری های 4.5 آمپر 12 ولتی برای استفاده در ساختمان‌های مسکونی یا اداری کوچک‌تر و یا پکیج دزدگیر اماکن کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند، به این دلیل که امکان پشتیبانی از چشمی‌های معدودی را دارند. اما می توانید از باتری های 12 آمپر هم استفاده کنید. این باتری ها قابلیت پشتیبانی از تعداد بیشتری سنسور را در مججوعه پکیج اماکن بزرگ دارند. آژیر و سیرن : اگر تمام اجزای یک دزدگیر وظایف خود را به درستی و کامل انجام بدهند در نهایت این آژیر است که کار را به اتمام می‌رساند، کاربر را به شکلی عملی از مشکل پیش آمده مطلع می‌نماید و همچنین سارقین احتمالی را فراری می‌دهد. بنابراین این عضو در سیستم دزدگیر نقشی اساسی بازی می‌کند. اما مشکل این‌جاست که اصولا آژیرها از نظر فیزیکی در معرض آسیب‌ قرار دارند، بنابراین نیاز به یک پوشش محافظ دارند. آژیر یک دزدگیر می‌تواند به یک دتکتور حرارتی تشخیص دود و حریق نیز متصل شده و‌ کارایی خود را از این طریق افزایش دهد. در این‌باره نصاب مورد نظر باید دقت نماید که از دتکتور مخصوص دزدگیرها که ولتاژ ۱۲ ولت را پشتیبانی می‌کند بهره ببرد. واحد کنترل ساختمان (PCU)، پنل کنترل زنگ هشدار (ACP) یا همان پنل پنل به منزله مغز برای دزدگیر اماکن است. این قسمت، توانایی خواندن سیگنال های ورودی، وضعیت روشن/خاموش و تشخیص ورود غیر مجاز را دارد. انواع مدرن آن، به شکل یک یا چند بورد کامپیوتری است که داخل یک محفظه فلزی قرار دارد و به یک منبع تغذیه متصل است. چنانچه هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست ، مغازه، ویلا و یا آپارتمان خود در تهران ،کرج و حومه دارید هم اکنون با واحد مشاوره رایگان شرکت تماس بگیرید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت: 11:11 منتشر شده است
نظرات()

آشنایی با لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست

بازدید: 202

آشنایی با لوازم جانبی دزدگیر اماکن

 آشنایی با لوازم جانبی دزدگیر اماکن شما برای اینکه بخواهید یک دزدگیر برای مکان خود خریداری کنید، باید بدانید چه لوازم جانبی نیز نیاز است برای آن تهیه کنید. تا بتوانید یک برآورد هزینه‌ای داشته باشید. به گزارش ایسنا به نقل از شرکت فایروال، با ما همراه باشید تا  در ادامه راجع به انواع لوازم جانبی دزدگیر صحبت کنیم. البته لازم به ذکر است که هر مکان نیاز به لوازم جانبی‌های خاصی دارد.  چند مثال می توانیم برای شما بزنیم: به فرض مثال: خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن بستگی به شرایطی دارید، اگر منزل شما آپارتمانی باشد و شما در همکف باشید سارقین بهتر به خانه شما ورود می‌کنند پس نیاز است که یا پنجره‌های خود را به حفاظ مجهز کنید و یا روی پنجره یک سنسور مگنت وصل کنیم، همچنین بالکن نیز محل خوبی برای ورود دزد است پس باید این قسمت را نیز مجهز به یک سنسور (چشمی، مگنت) کرد.

 اما در صورتی که شما در طبقات بالاتر از آپارتمان هستید خطر کمتری شما را تهدید می‌کند و با نصب کردن یک چشمی و... می‌توانید از محیط محافظت کنید. مثال دیگر: نصب دزدگیر در مغازه، معمولا مغازه‌ها همکف قرار دارند. اگر مغازه دارای درب فلزی هست پیشنهاد فایروال نصب مگنت روی آن بوده، اما صرفا داشتن یک چشمی و سنسور دود نیاز آن مغازه را برطرف می‌کند. چرا باید دزدگیر اماکن نصب کنیم؟ یک زمانی می‌رسد که شما داخل خانه لوازم ارزشمندی دارید و دوست ندارید کسی به این لوازم دست بزنند، وقتی خانه هستید کسی رفت و آمدی به خانه شما ندارد، اما زمانی که نیستید آیا می‌دانید در داخل منزل چه می‌گذرد، امکان ورود سارقین وجود دارد. بیاید به فکر پیشگیری از احتمال وقوع این حادثه داشته باشیم، چون بعضی افراد بعد از افتادن به خطر یاد پیشگیری از موضوع می‌افتد. در صورتی که در قدیم می‌گفتند پیشگیری بهتر از درمان هست. پس شما نیز بیاید یک قدم جلوتر از سارقین باشید.

لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست

لوازم جانبی‌هایی که معمولا برای یک مکان نصب می کنند اعم از: سنسور حرکتی یا چشمی: این سنسور با داشتن لنزهای مخصوص، حرکت را تشخیص می‌دهند، خیلی از افراد نیز آن را با نام دتکتور حرکتی می‌شناسند. روی این سنسور چراغی وجود دارد که در صورت فعال بودن دزدگیر با تشخیص حرکتی پالسی را به دزدگیر فرستاده و هم زمان آژیر به صدا در می‌آید. لازم به ذکر است که برای کار کردن این چشمی حتما باید دزدگیر فعال باشد. بعضی از افراد از جلوی چشمی رد شده و متوجه روشن شدن چراغ قرمز می‌شوند و احساس می‌کنند که دزدگیر فعال شده، اما وقتی شما از جلوی این سنسور رد می‌شوید آژیر به صدا در می‌آید، صرفا روشن شدن چراغ مبنی بر فعال بودن آن نیست.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت: 9:51 منتشر شده است
نظرات()

بررسی هزینه نصب دوربین مداربسته کالا بست

بازدید: 50

بیش از 15 سال گذشته در زمینه توسعه و فناوری های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در زمینه ی سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است و یکی از بهترین برند های دوربین مدار بسته در ایران داهوا می‌باشد؛ بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید می توانید با خیال راحت اقدام به خرید محصولات داهوا کنید. از ویژگی های بارز محصولات داهوا می توان به تنوع بسیار زیاد در مدل های داهوا اشاره کرد. محصولات داهوا بسیار متنوع است و احتمال اینکه شما کالای موردنیاز خود را در بین این محصولات پیدا کنید بسیار بالا است. همچنین برند داهوا که با نام شرکت «داهوا تکنولوژی» شناخته می شود، همواره در تلاش است تا دوربین های هوشمندتری تولید کند؛ بنابراین با بررسی محصولات این برند شما جدیدترین فناوری های هوش مصنوعی را در دوربین های برند داهوا خواهید یافت.

 بررسی دوربین مداربسته برند هایک ویژن

 کمپانی HIKVISION تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارت تصویری است. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده است. این کمپانی در طول سالیان گذشته به علت تولید محصولات با کیفیت و متنوع و خدمت رسانی خوب به مشتری، به سرعت رشد کرده است. شرکت HIKVISION حدود 8000 کارمند دارد و تعداد 2000 نفر در قسمت تحقیق و توسعه آن مشغول به کار هستند. دوربین هایک ویژن از بهترین برند های موجود در ایران می‌باشد. شروع فعالیت برند هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته، دوربین های آنالوگ بوده است؛ اما امروز در زمینه دوربین های تحت شبکه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین برند هایک ویژن هیچگاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها را در دوربین های خود بکار می برد.

 هزینه نصب دوربین مداربسته برند هایک ویژن نیز با توجه به امکانات و کیفیت که در اختیار کاربر قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. بررسی دوربین مداربسته برند شیائومی شیائومی نیز یکی دیگر از شرکت های سازنده‌ی تجهیزات امنیتی می باشد که دوربین های باکیفیت و با تنوع بالا را به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله دوربین های محبوب شیائومی می توان به دوربین بیبی کم آن اشاره کرد. دوربین بیبی کم شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. همچنین قیمت دوربین مدار بسته نوع بیبی کم شیائومی بسیار مناسب می باشد. به جز دوربین بیبی کم از جمله محصولات محبوب و پرفروش شیائومی می توان به دوربین بیسیم و دوربین بیسیم چرخشی نیز اشاره کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت: 23:3 منتشر شده است
نظرات()

نصب دوربین مداربسته کالا بست

بازدید: 38

 دوربین مدار بسته اولین تجهیزاتی است که برای افزایش امنیت جان و مال ضروری می‌باشد. قصد ما از نوشتن این متن توضیح علت خرید دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته کالا بست در منزل یا محل کار شما است. همیشه افراد به دنبال یافتن چرایی یک موضوع هستند و در خرید و بر طرف کردن نیاز هایشان این سوال پیش می آید که چرا این کالا را بخریم؟ حال می خواهیم بدانیم چرا خرید دوربین مدار بسته برای ما ضروری است؟ برای خرید دوربین مداربسته باید اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن داشته باشید مثلا برند ، قیمت دوربین مدار بسته و فروشگاه مطمئنی که از آن خریداری کنید ، اطلاعاتی است که باید بدست آورید. هدف از نصب دوربین مدار بسته، داشتن امنیت، آرامش و نظارت بر عواملی است که در طول روز اتفاق می افتد. هدف از خرید دوربین مدار بسته به چند اصل منتهی می شود؛ حفاظت، حراست و ایمنی، کنترل ترافیک، کنترل، مدیریت و نظارت و در نهایت آموزش و تحقیقات. آنچه در خرید دوربین مدار بسته باید بدانید پیش از اقدام برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است با ویژگی های بارز انواع دوربین ها و تفاوت های آنها آشنا شوید.

ویژگی های ظاهری متفاوت:دوربین مدار بسته از لحاظ شکل به دوربین مدار بسته دام، دوربین مدار بسته بالت، دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز IR و دوربین های اسپید دام  تقسیم می شود. فناوری های های متفاوت: هر یک از این دوربین ها برای کار خاصی استفاده می شوند و کاربرد مخصوص به خود دارند. آب و هوا، شرایط جوی، فرد یا افرادی که مورد نظارت قرار می گیرند و… بسیاری از عوامل دیگر در خرید دوربین مدار بسته شما تاثیر گذارند. تفاوت در نحو انتقال فایل ها:دوربین های مدار بسته از لحاظ سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات نیز متفاوت اند و انواع گوناگونی دارند . دوربین مدار بسته آنالوگ ، دوربین مدار بسته آی پی IP یا تحت شبکه و دوربین های دو منظوره از لحاظ سیگنال تفاوت دارند که هرکدام از این دوربین ها، به دو دسته ی دوربین بی سیم و دوربین های نیازمند کابل کشی، تقسیم می شوند. یکی از پرطرفدارترین دوربین های مدار بسته بیسیم، دوربین لامپی است. راحتی نصب این دوربین مداربسته و قیمت مقرون به صرفه ی آن، باعث علاقه مند شدن خریداران به این دوربین مدار بسته شده است.

تفاوت قیمت دوربین مداربسته: هنگام خرید دوربین مدار بسته حتما متوجه‌ی تفاوت زیاد در قیمت محصولات خواهید شد. قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ به نسبت دوربین های دیگر کمتر است و تنوع گسترده ای در بازار دارد، همچنین سیستم ساده تری به نسبت دیگر دوربین ها دارد. دوربین های تحت شبکه کیفیت بالاتری دارند و این دوربین ها در بستر شبکه امکان ارسال همزمان اطلاعات را فراهم می آورند. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه به نسبت دوربین های دیگر بالا تر است. دوربین های دو منظوره دارای سیستم آنالوگ ولی سیگنال تحت شبکه هستند. فناوری های ذخیره سازی متفاوت:برای تهیه و خرید دوربین مداربسته باید برای ذخیره سازی اطلاعات نیز دستگاه یا کارت حافظه ای را در نظر داشته باشید . دستگاه  DVR  و NVR ، هارد و در مواقعی کارت SD برای ذخیره سازی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مدار بسته سیگنال و دیتا را از طرق کابل به دستگاه DVR منتقل می کند و دستگاه آن را به نماشگر ها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد. دوربین های نوع خورشیدی: دسته ی دیگر از دوربین های مدار بسته، دوربین های مداربسته خورشیدی هستند؛ که این دوربین ها برای تصویربرداری نیازی به برق ندارند و انرژی دوربین خورشیدی از طریق نورخورشید تامین می شود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت: 22:19 منتشر شده است
نظرات()

بهترین دوربین مداربسته کالا بست

بازدید: 44

کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد. باتری داخلی دوربین های مداربسته خورشیدی، یک باتری 4 سلولی است. دوربین مداربسته اتاق کودک دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند.

برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دوربین خودرو دوربین خودرو برای امنیت بیشتر خودرو و در داخل اتاق خودرو نصب می شود. از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است. بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند. دوربین خودرو از نظر ظاهری دارای دو نوع آینه ای و معمولی می باشد.

بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند. دوربین مداربسته پلاک خوان دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند. هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.

یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند. این نوع دوربین مداربسته کالا بست معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و ... که تردد خودرو در آن ها زیاد است نصب می شوند. 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت: 9:35 منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 27

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 270
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 3
بازدید دیروز بازدید دیروز : 6
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 176
بازدید ماه بازدید ماه : 1006
بازدید سال بازدید سال : 5859
بازدید کلی بازدید کلی : 139700

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.238.135.30
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

تبادل لینک هوشمند






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود